Az általános vélekedéssel ellentétben egy-egy gyakorlat elvégzése során az alkalmazott eszközök (például súlyzók) használatának módja, a mozgás koordinálásának precizitása éppoly fontos, mint a terhelés mértéke. A megfelelő technikák elsajátítása és a gyakorlatok pontos elvégzése nélkül elképesztő mértékű idő és energia vész kárba. A fogyni, vagy épp erősödni vágyók nagy számban azért élik meg kudarcként a megeröltető edzéseket, mert azokat nem a megfelelő módon, vagy sorrendben végzik. Ezt a komoly akadályt hivatott elhárítani a személyi edző jelenléte, akinek tanácsaival lényegesen könnyebben érhetjük el kitűzött céljainkat.

1) TÉVHITEK ELOSZLATÁSA: El sem hinnéd, mennyi őrülten veszélyes információ kering az interneten, vagy hogy hány ismerősöd lát el borzalmas tanácsokkal, csak mert nem meri beismerni, hogy ezt ő is rosszul tudta. Szénné hajtod magad hatástalan gyakorlatokkal, emelgeted a 20 kilós súlyzókat és ahelyett, hogy fogynál/erősödnél, egyre siralmasabb a helyzet! Az edződ ismeri a tévhiteket és felhívja a figyelmed, mely butaságokat kerüld el a sikerek érdekében. (Nem, csak mert fogyni akarsz, nem kell kizárólag répát salátalevéllel zabálni!)

2) FIZIKÁLIS ERŐNLÉTED FELMÉRÉSE: Vitathatatlan tény, hogy megfelelő étrend mellett a 90 kilós súlyok emelgetése komoly eredménnyel kecsegtet, ám ha a közértben a 3 alma mérlegre pakolása is már remegő kezekkel megy, akkor a legnagyobb hibát azzal véted, ha túlterheled magad. Edződ felméri, hogy induláskor milyen fizikai képességekkel rendelkezel és segít a megfelelő edzésintenzitás megállapításában. Egyébként próbáltál már gombostűt 100x a levegőbe emelni? Meg fogsz lepődni, ha kipróbálod!

3) TÁPLÁLKOZÁSI TANÁCSOK: Mindenki tudja, hogy a szénhidrát az ősellenség, de akkor miért tolják kétpofára a testépítők? Mindegy is, mert léböjt-kúrán vagy, így fogysz majd, mint a gép (a szemed körüli ocsmány foltokkal meg, ami a májad megölése miatt alakul ki közben, ne is foglalkozz). A zsír meg rosszabb, mint az akasztófa, a B vitaminok persze oldódjanak, amiben akarnak (igen, azok zsírban oldódnak). És ez csak pár sor, amiről az edződ valószínűleg többet tud! Jaaaa és BAD NEWS! A kenyér  héja, meg a vitaminok… SZERINTED?! De hogy lásd, milyen jó fejek vagyunk, itt egy ingyen tanács: a fogyókúra NEM EGYENLŐ a koplalással! 🙂

4) BIZTONSÁG: Figyu, edzés előtt betolok egy marék C vitamint, meg egy porcvédőt, azt’ mi történhet? Megmondjuk: az történhet, hogy a peacemakered hangos sikítással sül ki, mikor magadra aggatod a bóvli izomstimulálókat ebay-ről. Az történhet, hogy a vártnál úgy 2 hónappal korábban szülsz meg, mert a baba a pocakodban inkább menekül, csak hogy ne kelljen még 5 percet aszalódnia az infrás csodalámpád alatt. Az történhet, hogy otthoni próbálkozásod során a vacak kis 5 kilós súlyzó úgy metszi le a lábujjaidat, mikor begörcsöl a karod, hogy öröm lesz nézni (jaaa, nem)! Hidd el, jobb, ha mi vigyázunk rád! Tudjuk, mire figyeljünk!

5) MOTIVÁCIÓ: Még a profi sportolóknak is vannak nehéz időszakaik, amikor úgy érzik, megtorpantak, nincs tovább. Ez a kezdőknél már az első hetekben jelentkezik, hiszen annyi erőt és energiát ölnek bele a változásba és olyan elkeserítő és lelombozó, hogy sok-sok évig kellene ezt művelni, mire mások is észreveszik a változást. Igaz? Hát egy túrót! A személyi edződ napról napra, hétről hétre szembesít az apró változásokkal és felhívja figyelmed a munkád eredményére. Reális célokat tűz ki eléd és Te el fogod érni azokat!

5+1) MEGISMERTET ÖNMAGADDAL: Rendkívül kevesen élünk ebben az országban, akik valóban képben vagyunk a bennünk rejlő erővel. Sorozatos kudarcaink elhitetik velünk, hogy kövéren, vagy épp vézna csontrakétaként éljük le életünket. Meggyőznek, hogy 50 év felett nem lehetünk vonzóak, és állandóan suttogják a fülünkbe, hogy a változásért “meg kell dögleni”. Figyeld csak meg, hogyan nyitja fel személyi edződ a szemed, hogyan mutatja meg neked, milyen őrületes erő és kitartás lakozik benned. Meg fogsz lepődni! Egy valamit azonban jól jegyez meg! Mi ki tudunk nyitni egy ajtót egy szebb, büszkébb életvitelre. De ezen az ajtón átrugdosni nem tudunk! Az első lépést neked kel megtenned! Mi itt várunk!

ÁRLISTA

Alkalom Ára
Személyi edzés 2 főig
3.700 Ft/személy/alkalom
Személyi edzés 2 fő felett
3.200 Ft/személy/alkalom (köredzés is)
Kinesio tape
3.000 Ft/izom- vagy ízület

Bérletek érvényessége: 4 alkalmas 6 hétig, 8 alkalmas 12 hétig, 12 alkalmas 14 hétig használható fel.

ELÉRHETŐSÉGEK

Stúdiónk a székesfehérvári Rendőr-kapitányság Deák Ferenc utcai épületével szemben található.

Cím: 8000 Székesfehérvár, Deák Ferenc u. 5.

Telefon: +36 70 327 8092

E-mail: info@marofitness.hu

Facebook: facebook.com/marofitnessstudio

PARTNEREINK

Az adatvédelmi tájékoztató megtekintéséhez kattints ide!

2020. Minden jog fenntartva.

A honlap üzemeltetője kijelenti, hogy a honlap nem gyűjt és nem is tárol személyes adatokat.